Online seznamování je nejčastějším způsobem, jak poznat někoho nového

Doba se mění a s ní se mění i způsoby, jak poznat někoho nového. Zatímco před lety jste se s opačným pohlavím mohli seznámit především v práci, ve škole nebo na diskotéce, dnes můžete poznávat lidi, aniž byste museli opustit pohodlí svého domova.

Studie svatební značky Knot odhalila zajímavá fakta. V roce 2017 se studie zúčastnilo 14 000 právě sezdaných lidí. Ve studii se uživatelů ptali, jak se spolu seznámili.

Online seznamování je nejčastějším způsobem, jak poznat někoho nového

Nejčastější odpovědí bylo online seznámení. Až 19% čerstvě sezdaných žen a mužů se poznalo díky internetu. 17% se poznalo přes online seznamky a zbylé 2% přes sociální sítě. Oproti roku 2015 se počet novomanželů, kteří se poznali přes internet, zvedl o 4%. Možnost najít si spřízněnou duši online se stále zvyšuje.

Není to o jiskře na jednu noc

Zajímavé je, že pod online seznamováním si mnozí představují jen tzv. “jednorázovky”. Studie firmy Knot však poukazuje na to, že seznámení přes internet se může přeměnit v dlouhodobý vztah a vyústit až do manželství.

Mladí jsou online

Především mladí lidé jsou stále více aktivní na online seznamkách a sociálních sítích. Vyhledávají zde potenciální partnery. Pohybují se nejen na sociálních sítích jako je Instagram, Snapchat nebo Facebook, ale také v aplikacích určených prioritně pro vyhledávání jejich polovičky.

Seznamování přes přátele

Studie dále odhalila, že druhým nejčastějším způsobem, jak se manželé poznali, bylo prostřednictvím jejich přátel. Až 17% dotázaných našlo svou lásku díky známým, jenž je navzájem představili.

Láska ze školy nebo práce

15% dotazovaných osob poznalo svého nastávajícího nebo svou nastávající během vysoké školy. Vztahy na pracoviště možná nepatří, ale až 12% lidí se podle studie seznámilo právě díky své práci.

Jeden způsob seznamování nelze označit jako vhodnější, než jiný. Přesto však čísla ukazují, že hledat svého budoucího partnera přes internet je nejen žádané, ale také velmi efektivní.